ارزان‌ترین کارها در بانکوک ، تور تایلند

بانکوک پایتخت تایلند پر از کارهای انجام دادنی جذاب و فوق‌العاده‌ای برای تمامی گروه‌های گردشی اعم از خانواده‌ها و دوستان است. این پایتخت پر از فعالیت‌های مختلف و جذابی است که بهترین تورها و گردش‌های روزانه در این شهر بیش از 1500 بات معادل 40 دلار آمریکا نمی‌شود.

با این همه بهترین کارهای مقرون به صرفه در تور تایلند را اگر با شهرهای بزرگ دنیا مقایسه کنید می‌بینید که چقد ارزان‌تر هستند. از کاوش صبحگاهی در معابد تا بازدید از بزرگ‌ترین پارک تایلند یا بزرگ‌ترین و پرتحرک‌ترین بازار شناور، کارهای ارزان زیادی وجود دارد تا روز شما را پر کند.

 

خوردن غذاهای شهر چینی و تور پیاده‌روی

گردش در شهر چینی از مهم‌ترین کارهایی‌ست که هر گردشگری حتما باید انجام دهد. رفتن به این محله شما را به دنیایی پر شورو و شوق و رنگی هدایت می‌کند که بیشت چیزهایی که در آن می‌بینید ارزان است. به علاوه شهر چینی بانکوک دارای پیشینه تاریخی هم هست.

 

خوردن غذاهای شهر چینی و تور پیاده‌روی

 

بنابراین در گردش پای پیاده در این محله هم می‌توانید از جاهای تاریخی و دیدنی آن بازدید کنید و هم از غذاهای خوشمزه خیابانی و میان وعده‌های وسوسه‌انگیز بخورید. حتما از جاذبه‌های اصلی همچون وات ترایمیت و بودای طلایی دیدن کنید.

 

بازار شناور Damnoen Saduak

به عنوان بزرگ‌ترین بازار شناور تایلند شما در اینجا فرصت تماشای آن عکس‌های کلاسیکی که از بازارهای شناور تایلند دیده بودید را خواهید داشت. به علاوه کلی تجربیات عجیب و غریب هم در اینجا وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

 

بازار شناور Damnoen Saduak

 

همچنین می‌توانید سوار قایق شوید و با پیش رفتن در یکی از کانال‌های آبی شهر را از زاویه‌ای دیگ به تماشا بنشینید. شما با رفتن به این بازار سبک زندگی محلی تایلندی را تجربه می‌کنید و شلوغی روزانه را در یک بازار محبوب شناور مشاهده می‌کنید.
به علاوه می‌توانید به خارج بانکوک بروید و در امتداد کانال‌های Damnoen Saduak از سبک زندگی مردم بومی دیدن کنید.

 

اقامتی مقرون به صرفه در مهمانخانه‌های ارزان بانکوک

 

کروز رودخانه چائو فرایا همراه شام

شما می‌توانید از کروز دو ساعته‌ای شگفت‌انگیز رودخانه چائو فرایا که بانکوک را به بخش تقسیم می‌کند لذت ببرید و همزمان با گردش و تماشا از خوردن غذاهای تایلندی و بین‌المللی لذت ببرید و از مقابل شناخته شده‌ترین جاذبه‌های شهر عبور کنید. به سمت اسکله‌های چائو فرایا بروید که قایق‌های کروز در آنجا منتظ شما هستند.

 

کروز رودخانه چائو فرایا همراه شام

 

فرقی نمی‌کند تنها هستند یا دوستان و خانواده، به هر حال سفر با کروز چائو فرایا مناسب همه گروه‌هاست. سمت بوفه بروید و در تنوع غذاهای خوشمزه غرق شوید.

 

بازدید از گرند پلیس و زمرد بودا

این معبد که یکی از اصلی‌ترین و برجسته‌ترین جاذبه‌های شهر است و به راحتی در دسترس شما قرار دارد یکی از مقرون به صرفه‌ترین جاهایی‌ست که در وقت، انرژی و همینطور جیب شما صرفه جویی می‌کند.

 

بازدید از گرند پلیس و زمرد بودا

 

حتما برای بازدید از گرند پلیس اعجاب‌انگیز و گشت و گذار در بخش‌های مختلف آن که یکی از معروف‌ترین معابد تایلند، وات فرا کائو یا معبد زمرد بودا در آن جا دارد، برنامه‌ریزی کنید. در مورد تاریخچه زمرد بودا چیزهایی یاد بگیرید و بعد به سمت گالری معبد بروید و از جواهرات زیبا خرید کنید.

 

تفریح‌های جذاب برای خانواده‌های شاد در بانکوک

 

تم پارک دریم‌ورلد بانکوک

این پارک تفریحی خانوادگی یکی از بهترین جاهای شهر برای تفریحات هیجان‌انگیز خانوادگی برای سنین مختلف است. با بیش از 38 وسیله سواری و جاذبه، 4 نمایش زنده هیجان‌انگیز و 3 مناظر زیبا، روزی به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

 

تم پارک دریم‌ورلد بانکوک

 

در واقع با توجه به طیف گسترده وسیله‌های سواری شما می‌توانید سطح هیجان را با توجه به ظرفیت خودتان انتخاب کنید. اگر عاشق هیجانات دیوانه‌وار هستید سوار ترنادو، اسکای کاستر، راپتور شوید اما اگر از فعالیت‌های آرام‌تر لذت می‌برید سوار تله کابین، قایق هندی، و یا ماشین‌های قدیمی شوید.

 

دوچرخه‌ سواری در جنگل بانگ کرا جائو

این یکی از شگفت‌انگیزترین گردش‌های ارزان بانکوک است زیرا شما می‌توانید از ساعت‌ها دوچرخه سواری در جنگل لذت ببرید. با دوچرخه‌ سواری در این جنگل حس می‌کنید کیلومترها از شهر دور هستید در حالی که در زمینی حفاظت شده که با رودخانه‌ای پر پیچ و خم محاصره شده گردش می‌کنید.

 

دوچرخه‌ سواری در جنگل بانگ کرا جائو

 

در اینجا می‌توانید از دوچرخه سواری عصگاهی لذت ببرید، از مناظر زیبا در امتداد مسیرها و پیاده راه‌ها دیدن کنید، و از کنار رودخانه و جنگل عبور کنید و از روستاهای بومی عجیب بازدید کنید. پس از طی یک مسی کوتاه ماشین‌سواری از شهر می‌توانید از قایق‌سواری آامشبخش در رودخانه چائو فرایا لذت ببرید. وقتی به آن طرف رودخانه برسید خودتان را در بخش قدیمی و توسعه نیافته بانکوک پیدا خواهید کرد.

مطالب مرتبط