معرفی فابریکا؛ هاستل محبوب تفلیس

در تور گرجستان وقتی نمی‌خواهید هزینه کنید اما در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر هستید اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد جای خواب است. چه چیزی ارزان‌تر از هاستل؟ جستجوی مکان مناسب برای ماندن می‌تواند به یک روند بسیار طولانی تبدیل شود، بررسی عکس‌ها و نظرات نوشته شده توسط افراد مختلف از سراسر جهان در پرطرفدارترین وبسایت‌ها می‌تواند مقدار زیادی از وقت و انرژی شما را بگیرد. ما در اینجا تلاش کردیم تا بزرگ‌ترین خوابگاه مفهومی تفلیس پایتخت گرجستان را با 98 اتاق خواب و 400 تخت خواب راحت بررسی کنیم و نگاهی به مزایای اقامت در آن بیاندازیم.


• ماجراجویی شما از اینجا آغاز می‌شود

با وجود نباهای قدیمی و تایخی متعددی که در شهر وجود دارد هیچ کدام به اندازه ساختمان نساجی قدیمی فابریکا با آن دیوارهای رنگی جلب توجه نمی‌کند. نقاشی‌های دیدنی و رنگی روی دیوار ساختمان نمایشی از جلوه‌های جذاب بصری به راه انداخته‌اند که مردم گرجی و خارجی را به سمت خود می‌کشانند. از آنجایی که هنر در شکل و اندازه‌های مختلفی در اینجا به نمایش در آمده از نمای بیرونی حسی گرم و جذب کننده‌ای القا می‌کند.

 

fabrikarooms

 


فابریکا دنیای جدیدی از طراحی و رنگ را به انواع مسافران کوله‌گرد، تجار و افراد محلی نشان می‌دهد که خواهان تغییر در روزمره خود هستند. همان‌طور که به سمت در می‌روید احتمالا از مسیر ورودی ویلچر غافلگیر خواهید که متاسفانه خیلی رایج نیست. همین که وارد می‌شوید از سمت جوانی شیک که به شما لبخند می‌زند مورد استقبال قرار می‌گیرید. کارکنان 24 ساعته حاضر هستند تا به فاه شما کمک کرده و پاسخگوی نیازهای شما باشند. بنابراین هر ساعتی که برسید آماده پذیرایی از شما هستند.

 

fabrika

 

هنگامی که هزینه پذیرش اتاق خود را پرداخت کردید، یک جلد کارت ویزیت زرد روشن با پیام انرژی‌بخش "your journey starts here" دریافت می‌کنید که داخلش یک راهنمای گردش آنلاین قرار دارد. در وسط نگهدارنده کلید، یک کارت کلید پلاستیکی برای اتاق به علاوه رمز Wi-Fi پیدا خواهید که حتی جزئیات واتساپ روی آن درج شده تا در صورت داشتن سوال در مورد اتاق راهی ارتباطی داشته باشید.


• محیط خلاق


لابی معاصر و منحصر به فرد فابریکا که چیزی فراتر از ی اقامتگاه صرف را ارائه می‌دهد شروع ماجراجویی شما در اینجاست. این لابی رنگی و وسیع فضایی چند منظوره برای تمامی سلیقه‌هاست.
به علاوه جدا از اتاق‌ها و تخت‌ها این ساختمان میزبان موارد مختلف دیگری از جمله فروشگاه‌های هنرمندان گرجستانی، کافه‌ها، مکان‌های همکاری، و چیزهای خیلی بیشتری هم هست. خود لابی اما با تابلو فرش‌های گرجستانی، مبلمان‌های راحت، صندلی، میز و حتی بانوج پر شده است. در واقع برای تمامی افراد، دوستان، زوج‌ها، مکالمات خصوصی، جسله تجاری، و جمع‌های سرگرمی و صمیمی فضاهای مختلفی پیدا می‌شود تا همه به چیزی که می‌خواهند برسند. دیدن توپ دیسکو در سقف، مطمئناً شما را به هیجان خفیفی دعوت خواهد کرد. بنابراین چیزهایی که لازم است را در این ساختمان تجربه کنید.

 

fabrika


فابریکا افراد مختلف را در کنار هم و زیر یک سقف جمع می‌کند. کسانی که عاشق هنر، غذا، فرهنگ و آرامش هستند همگی می‌توانند به خوبی در این محیط با هم کنار بیایند. حتی اگ هم تنها به سفر آمده باشید و هیچ دوستی نداشته باشید هم می‌توانید در اینجا با افراد جدیدی آشنا شوید و دوستان خوبی پیدا کنید. کافه‌ی این هاستل بهترین مکان برای آشنایی با افراد جدید، یافتن دوست‌های جدید، تماشای مسافران کشورهای مختلف و گرفتن توصیه‌های مفید است. به نظر می‌رسد که مدیریت این مجموعه تمام تلاشش را برای بهتر کردن فضا و راضی نگه داشتن مهمانان انجام می‌دهد و از شنیدن پیشنهادات و انتقادات استقبال می‌کند.

 

راهنمای گردش برای زوج‌های رمانتیک در تفلیس

• اتاق‌ها


برای رسیدن به اتاق‌تان دو راه دارید، یا از آسانسور استفاده کنید و یا از پله‌های چوبی بالا بروید. بهتر است ه دو را امتحان کنید زیرا استفاده از آسانسور نباید شما را از پله‌های چوبی جذاب غافل بیاندازد. خوابگاه‌های مختلط با تخت‌های خوابگاهی بسیار روشن، آفتابی و با طرافت هستند. تشک‌ها راحت و بالش‌های نرم بهترین خواب را هدیه چشمان‌تان می‌کند. از لحاظ راحتی به جز تخت و روتختی، شما از چراغ مطالعه شخصی، میز مشترک، و همچنین قفل شخصی که تضمین امنیت شماست برخوردار خواهید بود. به علاوه در هر اتاق سیستم تهویه هوا وجود دارد.

 

fabrika ROOM

 

اتاق‌های خصوصی با تخت بزرگ و راحت و حمام خصوصی، با لوازم بهداشتی مثل تیغ، شامپوی ارگانیک، دمپایی، سه‌شوار، و همچنین 2 جفت حوله بهشتی واقعی هستند. اگر تصمیم دارید لباس‌های خود را بشویید می‌توانید به سرویس شستشوی طبقه همکف بروید. در واقع فایریکا اصلا هاستلی برای اقامت موقت نیست. اگر شما در سوییتی به سبک آپارتمان با تراسی رو به شهر اقامت کنید برای همیشه خاطره این سفر را در ذهن خواهید داشت.
قیمت استاندارد برای هر تخت خواب در خوابگاه مشترک 8 دلار و سوییت‌های خصوصی تا 100 دلار برای هر شب هزینه خواهند داشت. با این همه در طول فصل این هاستل مرتبا به بهانه‌های مختلف طرح‌های تخفیفی اجرا می‌کند.


• صبحانه لذیذ


بعد از خوابی شیرین و فوق‌العاده و شروع روزی پرهیجان قبل از هر کاری باید از صبحانه رنگی و خوشمزه هاستل تنها با 5 دلار لذت ببرید. صبحانه همه روزه از ساعت 7 تا 11 صبح در سالن غذاخوری با گزینه‌های متعددی برای انتخاب سرو می‌شود.

 

breakfast

 

اصلا نگران خوردن صبحانه هم نباشید زیرا هم وقت کافی دارید و همیشه میزی برای نشستن پیدا خواهید کرد. مقادیر زیادی میوه ارگانیک، ماست، و لوبانی گرجی، تخم مرغ، گوشت، ساندویچ و خوشمزه‌ترین انواع نان گرم، لیستی ناقص از مواد غذایی است که می‌توانید صبح‌ها امتحان کنید.

مطالب مرتبط