خوش‌گذرانی‌های ساحل جومتین در پاتایا

احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی جومتین همان ساحل بلند و پر جنب و جوش آنست. با این همه فعالیت‌های زیادی می‌توان در این ساحل انجام داد که نه تنها در تایلند بی‌نظیر هستند بلکه در دنیا هم به زور می‌توان نظیش را پیدا کرد. مطمئنا هر کدام از این فعالیت‌ها می‌توانند خاطرات فوق‌العاده‌ای را برای شما  در تور تایلند رقم بزنند.
تقریبا می‌توان ادعا کرد که برای همه سلیقه‌ها از ساحل دوستان گرفته تا عاشقان تاریخ چیزهایی در این ساحل وجود دارد. بیشتر کارهایی که در جومتین می‌توان انجام داد نه تنها کم ریسک و بدون خطر هستند بلکه اغلب‌شان خانوادگی‌اند و روزی فوق‌العاده را رقم می‌زنند.

 

باغ گیاه‌شناسی گرمسیری نونگ نوچ

باغ‌های بین‌المللی و معتبر Nong Nooch در مساحتی 2.4 کیلومتر مربعی با طرح‌ها و نقوش زیبای فضای سبز و مناظر خیره‌کننده مجموعه‌ای از گیاهان زیبا و گاها نایاب را ارائه می‌دهد. باغ‌ها شامل قسمت کاکتوس‌ها، بنسای‌ها، درختان، نخل‌های گرمسیری و بیش از 670 گونه ارکیده می‌شوند. این باغ‌ها دارای طراحی‌های مختلفی هستند مثلا یکی از باغ‌های بزرگ منظره الهام‌بخش خود را از طراح‌های باشکوه فرانسه در قرن هفدهم گرفته در حالی که به نوعی استون هنج را به تصویر کشیده است.

 

باغ گیاه‌شناسی گرمسیری نونگ نوچ

 

رفتن به این مجموعه فقط به تماشای گیاهان خلاصه نمی‌شود شما می‌توانید از امکانات تفریحی و مدرن مثل سرویس بهداشتی و رستوران استفاده کنید و از تماشای اجرای فرهنگ تایلندی شامل رقص، طبل، و بوکس لذت ببرید.

آدرس: 34/1 Tambon Na Chom Thian, Amphoe Sattahip, Chang Wat Chon Buri 20250, Thailand

تلفن: +66 38 238 061

 

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا با آبراهه‌ها و قایق‌های شناوری، فروشندگان محلی و فروشگاه‌های سنتی همان حس و حال بازار شناور بانکوک را ارائه می‌دهد و از لحاظ فرهنگی بسیار حایز اهمیت است. اما برخلف باز بانکوک این بازار نمایش زنده و به روزی از هنر مردم پاتایا را هم نیز ارائه می‌دهد.

 

بازار شناور پاتایا

 

کالاهایی که عرضه می‌شود نیز بسیار متفاوت هستند و بسیاری از فروشگاه‌های هنری، صنایع دستی و پوشاک در کنار تعداد زیادی رستوران و غرفه میوه وجود دارند. بازار شناور پاتایا یکی از بهترین جاها برای خرید سوغاتی و گشت و گذار برای توریست‌ها محسوب می‌شود.

آدرس: Sukhumvit Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

معرفی بهترین رستوران‌های روی سقف در پاتایا

خائو چی چان

آفتاب درخشان گرمسیری از فاصله دور هم بودای طلاکاری شده روی کوهی سنگ آهکی را جوری به نمایش می‌گذارد که اصلا بعید است کسی بتواند آن را نادیده بگیرد. این حکاکی با لیز که 130 متر طول و 70 متر عرض دارد بزرگ‌ترین بودای حکاکی شده دنیای بودایی است.

 

خائو چی چان

 

منطقه‌ای که کوه در آن واقع شده عموما به سیلورلیک یا همان دریاچه نقره‌ای شناخته می‌شود. این منطقه جاذبه‌های دیدنی دیگری هم دارد.

 

راه‌های حمل و نقل در پاتایا؛ تایلند

دنیای زیر آب پاتایا

رفتن به آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا راهی عالی برای تماشای ماهی‌ها و جانوران آبزی رنگی و زیبای اطراف است. مخصوصا برای افرادی ه اهل غواصی نیستند این آکواریوم فرصت تماشای ماهی‌های ریز و درشت گرمسیری را فراهم می‌آورد.

 

دنیای زیر آب پاتایا

 

تونل 100 متری این مجموعه چشم‌اندازی خیره‌کننده به بیش از 200 گونه جانوران آبزی از جمله کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها، سمور دریایی و خیلی ماهی‌های بیشتر به شما ارائه می‌دهد. به علاوه نمایش غذا دادن به ماهی‌ها از بخش‌های پرطرفداری‌ست که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند.

آدرس: Sukhumvit Rd, ตำบล หนองปรือ Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 81 575 1006

 

پارک پاتایا

این مجموعه با ترکیبی از رستوران‌های پنج ستاره، هتل، پارک تفریحی و پارک آبی، و همچنین برجی 240 متری در قلب پارک پاتایا یکی از توریستی‌ترین بخش‌های کل شه است. سه رستوران با نمای 360 درجه به شهر و زیپ لاینی که از برج به داخل پارک تفریحی می‌رود، رول‌کاستر و وایکینگ راید از جمله ویژگی‌های بی‌تکرار این پارک هستند که منحصرا فقط در اینجا می‌توانید تجربه‌شان کنید.

 

پارک پاتایا

 

این پارک با استخری بزرگ برای شنا و تفریح، انواع سرسره‌ها و گرداب‌ها و ساحلی که در چند قدمی آن واقع شده روزی هیجان‌انگیز را برای تمام اعضای خانواده از خردسال تا بزرگسال رقم می‌زند.

آدرس: Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 251 201

ماجراجویی هیجان انگیز در دهکده فیل‌ها؛ پاتایا

پارک تیراندازی تاپایا

پارک تیراندازی پاتایا راهی جذاب برای تفریح و خوش گذرانی با دوستان بوده و به شما امکان کسب تجربه‌ای جدید را می‌دهد. این میدان تیر و کمان مخصوصا برای آنانی که هیچ تجربه‌ای ندارند می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

 

پارک تیراندازی تاپایا

 

در این میدان تیر شما با تیر و کمان‌های حرفه‌ای هدفی کاغذی را نشانه می‌گیرید. برای تمامی سطوح از مبتدیان تا حرفه‌ای‌ها مجموعه‌ای از کمان‌ها و فاصله‌ها برای انتخاب وجود دارد. با توجه به اسم پارک اما این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی از جمله زیپ لاین، اسب سواری، قایقرانی، تیراندازی با کمان، ماهیگیری و صخره نوردی است.

آدرس: 1/6 Huay Yai, Jomtien

تلفن: +66 (0)3 890 7808

مطالب مرتبط