تفریح‌های جذاب برای خانواده‌های شاد در بانکوک

بهترین جاذبه‌های تور تایلند در بانکوک طوری طراحی شده‌اند که هر جنس و سنی می‌تواند از آنان استفاده کند. از آکواریوم‌ها و پارک‌های موضوعی گرفته تا گالری‌های هنری تعاملی و برنامه‌های زنده هیجان‌انگیز، شما می‌توانید تعطیلاتی کامل را تجربه کنید بدون اینکه کسی در خانواده کسل و خسته شود. بعضی از این نقاط در مراکز خرید و مرکز شهر واقع شده‌اند ولی رسیدن به آن‌هایی که در حومه هستند کمی دشوار است. با اینهمه اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشید می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

 

سی لایف بانکوک اوشن ورلد

این سرزمین عجایب آبی که به اندازه سه استخر شنای المپیک است از حیوانات جالب اقیانوسی پر شده و یکی از توریستی‌ترین جاهای بانکوک است. این آکواریوم زیرزمینی که یکی از نمونه‌های منحصر به فرد آسیاست 30 هزار گونه جانوری آبزی از سراسر دنیا را میزبانی کرده و به نمایش عموم گذاشته است.
آنچه که سی لایف بانکوک را به جاذبه‌ای محبوب و خانوادگی تبدیل کرده اینست که در طبقه زیرین سیام پاراگون واقع شده و دسترسی به آن خیلی آسان است. بچه‌ها طی بازدید از این ابر آکواریوم شیفته فضای خیالی آن می‌شوند.

 

سی لایف بانکوک اوشن ورلد

 

آدرس: 991 Rama I Rd, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand

تلفن: +66 2 687 2000

 

Art in Paradise

هنر در بهشت بهترین موزه تیریک و یا موزه سه بعدی بانکوک است. تصاویر کلاسیک طوریست که بازدیدکنندگان می‌توانند به عنوان بخشی از آن ملحق شوند. بعضی از کارها نیز بسیار خنده‌‌دار و جذاب است. در بازدید از این موزه حتما دوربین‌تان را ببرید. این جاذبه دیدنی برای توریست‌های خانواده مخصوصا روزهای بارانی بسیار جذاب و دلخواه است. این موزه که در مرکز خرید Esplanade واقع شده به راحتی با خط مترو در دسترس است.

 

Art in Paradise

 

آدرس: Khwaeng Din Daeng, Khet Din Daeng, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

تلفن: +66 2 660 9130

امن‌ترین محله‌های بانکوک برای گردش و اقامت

اسکیت روی یخ

اگر از گرمای بانکوک خسته شده‌اید رفتن به پیست اسکی یخی می‌توانید بهترین راه فرار برای چند ساعت باشد. بانکوک چند پیست اسکی فوق‌العاده یخی دارد که یکی از آن‌ها به اندازه پیست اسکی المپیک است. اگر تمایل دارید حتی می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و مهارت‌تان را بالا ببرید. بچه‌ها عاشق اسکی روی یخ هستند و آن‌هایی هم که هیچ تجربه‌ای ندارند می‌توانند چیز جدیدی یاد بگیرند. اگر ترجیح می‌دهید فقط به تماشای اسکی کردن بقیه بپردازید زمین‌های Central Rama 9 و Major Ekkamai دارای جایگاه تماشاچی هستند.

 

ice-skating

 

دریم ورلد

این پارک تفریحی فانتزی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین نقاط در تور بانکوک است که همانطور که نامش پیداست رویاهای کودکان را به واقعیت تبدیل می‌کند. بچه‌های می‌‌توانند در سرزمین سیندرلا و پوکاهانتس کاوش کنند و سوار وسیله‌های مناسب رده سنی‌شان شوند. در حالی که ممکن است این دریم ورلد به اندازه نسخه آمریکایی و یا ژاپنی نباشد اما اماکت تفریحی کوچک‌تر برای امنیت بچه‌ها نیز بهتر هستند. شما می‌توانید با گروه دوستانه و خانوادگی ساعات خوشی را در پارک تجربه کنید و عکس‌های یادگاری زیبایی بیاندازید.

 

دریم ورلد

 

آدرس: Amphoe Thanyaburi, Chang Wat Pathum Thani 12130, Thailand

تلفن: +66 2 577 8666

 

سیام پارک سیتی

با توجه به آب و هوای گرمسیری بانکوک پارک‌های آبی متعددی در سطح شهر پراکنده شده است. یکی از بهترین مکان‌های بانکوک برای سرگرمی و تفریح سیام پارک سیتی است که هر سنی در آن می‌تواند تفریح کند و خوش بگذراند.
اگر از خانواده‌های دارای فرزند هستید حتما به دلبند شما بیش از هر کسی خوش می‌گذرد وقتی که می‌توانند آزادانه آب‌بازی کند، شیرجه بزند و سوار سرسره آبی شود در حالی که شما در آرامش زیر سایه لم داده‌اید. وسیله‌های آبی و استخر خردسالان نیز برای بازی و تفریح سنین پایین وجود دارد.

 

سیام پارک سیتی

 

آدرس: 203 Suan Siam Rd., Kannayao, Bangkok 10230

تلفن: +66 2 919 7200

دریم‌ورلد تم‌پارک شماره یک بانکوک؛ تایلند

سافاری ورلد

سافاری ورلد یک باغ وحش برای افرادی‌ست که اصلا از محیطی مثل باغ وحش خوش‌شان نمی‌آید. درست است که مانند هر جایی اینجا هم دارای نقاط مثبت و منفی مختلفی است اما دست کم حیوانات فضایی برای گشت و گذار دارند.

 

سافاری ورلد

 

سافاری ورلد در سال 1988 افتتاح شده و به دو منطقه مجزا از هم تقسیم می‌شود. بخش اول فضایی برای رانندگی با ماشین و یا اتوبوس‌سواری است و دومی را باغ پرندگان به خود اختصاص داده است.
باغ پرندگان خود بخش‌های کوچک‌تری همچون پارک مارینه و مسیر عابر پیاده را ارائه می‌دهد. این باغ وحش جذاب جایی‌ست که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. زوج‌های جوان گردش دوستانه‌ای را تجربه می‌کنند و بچه‌ها حسابی سر ذوق می‌آیند.

آدرس: Khwaeng Sam Wa Tawan Tok, Khet Khlong Sam Wa, Krung Thep Maha Nakhon 10510, Thailand

مطالب مرتبط