اقامتی مقرون به صرفه در مهمانخانه‌های ارزان بانکوک

مهمانخانه‌ها در بانکوک مکان‌های راحت و مقرون به صرفه‌ای برای ماندن هستند که در عین سادگی امکاناتی محدودتر از هتل‌ها را ارائه می‌دهند. اگر مواردی مثل استخر شنا و سرویس اتاق 24 ساعته مدنظرتان نیست و در عین حال می‌خواهید در طول سفر از ریخت و پاش جلوگیری کنید اقامت در این مهمانسراها می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
در تور تایلند اگرچه اقامت در این مکان‌ها هرگز شما را به سمت تعطیلاتی لاکچری نمی‌برد اما اگر به یکی از مکان‌های زیر بروید می‌توانید از امکاناتی مثل حمام اختصاصی، وای‌فای رایگان‌، و یا امکانات رختشویی استفاده کنید.


مهمانخانه پدی مدی

تنگلور یکی از مناطق گران‌قیمت بانکوک است اما وجود این مهمانخانه در آن ثابت می‌کند حتی در چنین جایی هم می‌توان اقامتی ارزان را تجربه کنرد. این مهمانخانه تنها چند قدم با ایستگاه مترو فاصله دارد و شما می‌توانید در یک اتاق دونفره خصوصی با قیمت کم‌تر از هزار بات اقامتی راحت داشته باشید. اتاق‌ها از 14 متر مربع شروع می‌شوند و با امکانات بیشتری مثل تختخواب‌های فوق‌العاده راحت، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس‌های دوست داشتنی دیگر بالا می‌روند.

 

مهمانخانه پدی مدی


• قیمت پایه: 24 دلار
• آدرس: 2/7 Sukhumvit soi 53, Bangkok 10110, Thailand
• تلفن: +66 93 016 6927


63 بانکوک

مهمانخانه‌های زیادی در بانکوک ادعا می‌کنند در چند قدمی ایستگاه مترو هستند اما کم‌تر جایی می‌تواند همچون جایی مثل 36 بانکوک را ارائه دهد. به معنای واقعی کلمه با چند قدم به ایستگاه مترو خواهید رسید. 63 بانکوک طیفی از اتاق‌های راحت و تمیز را ارائه می‌دهد تا در همانی که راحت‌تر هستید اقامت داشته باشید.
کوچک‌ترین اتاق‌ها از 18 متر شروع می‌شوند اما امکاناتی مثل حمام اختصاصی، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان در دسترس شما قرار داده شده است. به علاوه می‌توانید همینجا صبح‌تان را با صبحانه‌ای لذیذ شروع کنید.

 

63 بانکوک


• قیمت پایه: 76 دلار
• آدرس: Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110, Thailand
• تلفن: +66 2 392 5961

تفریح‌های جذاب برای خانواده‌های شاد در بانکوک


خانه باغ شهر بانکوکیان

اتاق‌های این مهمانخانه جذاب و زیبا به نسبت فضای بیشتری را به خود اختصاص داده در حالی که کفپوش ساج، پنجره‌های بزرگ و دیوارهای سفید رنگ همه در کنار هم نسبت به مهمانخانه‌های دیگر شکوه بیشتری را به نمایش گذاشته‌اند. وقتی بروید و با چشمان خودتان ببینید متوجه می‌شوید که هزینه‌ای که می‌کنید در برابر چیزی که به دست می‌آورید بسیار مقرون به صرفه است.

 

خانه باغ شهر بانکوکیان

 

اتاق‌ها در محوطه‌ای که با گیاهان سرسبز محاصره شده پراکنده شده‌اند. مرکز محوطه هم جان می‌دهد برای لمیدن و برنزه شدن و یا آشنایی و گفتگو با دیگران مسافران. البته از لحاظ قرارگیری این مهمانسرا کمی از دیگر هتل‌ها و فروشگاه‌های محله پراتونام دور است.

• قیمت پایه: 40 دلار
• آدرس: Ratchaprarop Rd, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
• تلفن: +66 2 642 5497


بان دینسو

بان دینسو در خانه‌ای استعماری و دو طبقه که سراسر با چوب ساج ساخته شده قرار دارد. این مهمانسرا به دلیل قیمت‌های پایین و مقرون به صرفه و جوی خانوادگی و دوست داشتنی بین کوله‌گردها از محبوبیت زیادی برخوردار است. بیشتر تفاوت قیمت‌ها براساس وسایل به کار رفته در اتاق‌ها مثل مبلمان و کفپوش طبقه‌بندی شده است. اینجا شما می‌توانید در فضای شبیه‌سازی شده دهه 1980 با قیمتی کم‌تر از هزار بات اقامت داشته باشید.

 

بان دینسو


• قیمت پایه: 45 دلار
• آدرس: Ratchadamnoen Avenue, Wat Bowon Niwet, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand
• تلفن: +66 96 565 9795

امن‌ترین محله‌های بانکوک برای گردش و اقامت


Around the World Bed & Breakfast

این مهمانخانه خانوادگی و سرگرم‌کننده با ایده‌ای جالب و نو مسافران را در معرض تجاربی متفاوت قرار می‌دهد. هر کدام از اتاق‌های این مهمانسرا با تم مقاصدی که صاحبان آن در سراسر دنیا سفر کرده‌اند طراحی شده است. بنابراین شما می‌توانید انتخاب کنید در رخت خواب ژاپنی و روی زمین در روستای سومو بخوابید، یا با نمای نقاشی شده‌ای از روستای فرانسوی از خواب برخیزید و یا از جذابیت‌های شرقی شهر چینی لذت ببرید.
تنها نکته‌ای که ممکن است بعضی‌ها از آن ایراد بگیرند فاصله آن با مرکز شهر است که به لطف ایستگاه ریلی Hua Mak تا حدودی مرتفع شده است.

 

Around the World Bed & Breakfast


• قیمت پایه: 19 دلار
• آدرس: Khwaeng Suan Luang, Khet Suan Luang, Krung Thep Maha Nakhon 10250, Thailand
• تلفن: +66 95 390 0523

۶ مکان برای خرید در محله سوخومویتِ بانکوک


کافه و مهمانسرای رین‌فروست

به ما اعتماد کنید، هر چقدر هم که اطراف سوخومویت را بگردید هرگز نمی‌خوانید اتاقی خصوصی به این تمیزی و راحتی و با چنین قیمتی پیدا کنید. تنها با مبلغی در حدود 500 بات که هزینه یک کوکتل در کافه‌ای مجلل است می‌توانید در اینجا اقامت کرده و از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.
در حالی که تمامی مهمانسرا در پوشش اینترنت رایگان است و همه اتاق‌ها مجهز به تلوزیون هستند اما با هزینه اضافه می‌توانید از سیستم تهویه هوا هم استفاده کنید. یک کافه زیبا نیز طبقه پایین قرار دارد که محیطی صمیمی و جذاب برای معاشرت با دیگران در اختیار شما می‌گذارد.

 

کافه و مهمانسرای رین‌فروست


قیمت پایه: 19 دلار
آدرس: 764/11 Sukumvit 32-34, Bangkok 10110, Thailand
تلفن: +66 2 661 4168

مطالب مرتبط