یک فنجان قهوه لذیذ در سمت آسیایی استانبول

در تور استانبول متوجه می‌شوید که یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر فرهنگ ترکی قهوه آن است که در کل دنیا شناخته شده است. مسافران ترکیه فرصت نوشیدن قهوه‌های اصیل ترکی را در خود این کشور و در بهترین نقاط آن دارند. با اینکه قهوه ترک همه جای دنیا پیدا می‌شود اما نوشیدن آن در خود ترکیه لطف دیگری دارند.
استانبول پایتخت گردشگری ترکیه پر از کافه و کافی شاپ‌های معتبر برای نوشیدن قهوه است. اغلب کافه‌های استانبول خودشان قهوه وارد کرده و بوداده می‌کنند. همانطور که در قسمت اروپایی شهر نقاط زیادی وجود دارد در سمت آسیایی هم می‌توان قهوه‌های خوبی پیدا کرد.

 

İstisna Tatlar

این کافه با اسمش به معنی "ظرافت‌های استثنایی" مختصر و مفید همه چیز را توضیح می‌دهد. این کافه که در محله مودا و در منطقه کادیکوی واقع شده قهوه‌های محبوب و جذابی را ارائه می‌دهد. کافه خیلی بزرگ نیست اما فضایی صمیمی و دنج دارد که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. اگر سمت مودا می‌روید توصیه می‌کنیم حتما سری به این کافه بزنید و قهوه‌ای بخرید و حتما 

راهنمای گردش در سمت آسیایی استانبول را مطالعه کنید.

 

istisna Tatlar

 

آدرس: Caferağa, Moda Cd. 94/A, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 349 63 85

 

Cafe MU

کافه مو در کادیکوی یکی از کافی شاپ‌های دو نبش بر سر راه مردم است که برای پیدا کردن آن اصلا لازم نیست خودتان را زحمت بدهید همانطور که راه می‌روید آن را مقابل‌تان می‌بینید. کافه دارای فضایی بزرگ و میز و صندلی‌هایی چوبی است.
شما می‌توانید آزادانه تصمیم بگیرید که بیرون در هوای آزاد و یا داخل بنشینید. اگر در کادیکوی هستید رفتن به این کافه را از دست ندهید. به غیر از انواع قهوه‌های موجود شما می‌توانید برخی از دسرهای خوشمزه شیرین را نیز در کنار فنجان‌تان سفارش دهید.

 

cafe-mu

 

آدرس: Rasimpaşa, Karakolhane Cd. 46/A, 34716 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 337 53 57

 

۸ مکان عالی برای لذت بردن از قهوه‌ی ترک در استانبول

Drip Coffeist

این کافه را استانبول‌نشینان هر دو سمت به خوبی می‌شناسند. دریپ کافیست از پیشگامان قهوه در استانبول است که دانه‌های قهوه را خودش بوداده می‌کند. یکی از جذاب‌ترین تجاربی که رفتن به این کافه برای شما دارد تماشای فرایند بو دادن دانه‌های قهوه سابیدن و در نهایت جوشاندن آن‌هاست.
به علاوه بوی آرامش‌بخش و خوش قهوه نیز تمامی خستگی و تنش‌های شما را از تن‌تان دور کرده و به شما آرامشی عمیق می‌دهد. توصیه می‌کنیم در بازدید از سمت آسیایی به سادگی از کنار این کافه عبور نکنید.

 

Drip Coffeist

 

آدرس: Suadiye Mah., Bağdat Cad., Şaşkınbakkal Noter Sok. 17/C, 34740 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 360 35 47

 

Cherrybean Coffees

یکی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین کافی شاپ‌های مودا که می‌توانید به آن بروید و از بودن در باغ و دکوراسیون داخلی دلنشینش لذت ببرید چری‌بین است. فضای داخلی کافی شاپ روشن با میز و صندلی‌های چوبی است و طیفی از انواع کیک و نوشیدنی‌ها، و همچنین میان وعده‌های خوشمزه در منوی آن گنجانده شده است.

 

Cherrybean Coffees

 

آدرس: Caferaağa Mahallesi, Moda Cd. 122/1-2-3, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 414 76 69

رستوران‌های تابستانی با تراس‌های زیبا؛ استانبول

Soulmate

یکی از جذاب‌ترین دکوراسیون‌های داخلی بین کافی شاپ‌های خیابان Halitağa در کادیکوی را می‌توانید در این کافه پیدا کنید که با دیوارهای آجری تیره و لامپ‌های نارنجی محیطی دنج و صمیمی را ایجاد کرده است. شما در اینجا نه تنها می‌توانید از طیف گسترده قهوه‌ها سفارش دهید بلکه می‌توانید قهوه بوداده بخرید و با خودتان ببرید. احتمالا یکی از جذاب‌ترین و اصیل‌ترین سوغاتی‌هایی خواهد بود که می‌توانید هدیه دهید.

 

Soulmate

 

آدرس: Osmanağa, Vahap Bey Sk. 31/A, 34714 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 450 34 34

مختصری بر مسجد آبی و جذابیت‌های اطرافش

Hatr-ı Kahve

کافی شاپ عطر قهوه که در مرکز بیلربی واقع شده با دکوراسیون رگی رنگی و جذابش از دور چشم‌ها را به سمت خود می‌کشاند.
هر میز و صندلی این کافه به یک رنگ بوده و جو آن بسیار شاد و سرزنده است. اگر خسته هستید و می‌خواهید قدری بشینید و از بودن در محله‌ای قدیمی و بومی با کلی ویژگی‌های جذاب و دیدنی لذت ببرید.
فضای داخلی کافه بسیار بزرگ با قسمت‌های مختلف است که با لوازم دست دوم و عتیقه‌جات پر شده است. پیانویی مشکی رنگ هم در گوشه‌ای از دیوار قرار داده شده که اگر دوست داشتید می‌توانید با آن قطعه‌ای اجرا کنید.

 

Hatr-ı Kahve

 

آدرس: Selamiali, Gazi Cd. No:8, 34664 Üsküdar/İstanbul, Turkey

 

Montag

منتاگ در طبقه اول ساختمانی واقع شده و انواع قهوه‌ها را در طعم‌های شگفت‌انگیز همچون اسطوخودوس و ساسمین ارائه می‌دهد. با قرار گرفتن در طبقه اول این کافی شاپ همچون دفتر مرکز پخش قهوه به نظر می‌رسد. از این جایی که هستید می‌توانید بازار کادیکوی را ببینید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اول بازار را بگردید و بعد برای رفع خستگی و گرفتن انرژی به این کافی شاپ بروید.

 

Montag

 

آدرس: Caferağa Mahallesi, Muvakkithane Caddesi No:16 Kat:1, 34710 Kadıköy/İstanbul

تلفن: +90 533 690 47 98

مطالب مرتبط