امن‌ترین محله‌های بانکوک برای گردش و اقامت

در حالی که تایلند به طور کلی کشوری امن برای گردشگران است اما بانکوک مانند هر شهر بزرگ و شلوغ دیگری محله‌هایی دارد که نسبت به باقی نقاط امن‌تر هستند. البته فرقی نمی‌کند کجا باشید حتی در کشور خودتان هم باید مراقب باشید تا مورد کلاه‌برداری و سرقت قرار نگیرید. در تور تایلند و بانکوک هم با کمی احتیاط می‌توانید گردشی فوق‌العاده را تجربه کنید. ما امن‌ترین جاهای بانکوک را معرفی می‌کنیم.

 

بانگلامفو

این محله در قلب تاریخی بانکوک قرار گرفته و میزبان مهم‌ترین جاذبه‌های شهر مثل گرند پالاس، وات‌فو، و گرند سوینگ است. این محله جایی برای گذراندن اوقات روزانه و لذت بردن از انواع فعالیت‌هاست. به علاوه زندگی شبانه پرجنب و جوش با طیفی از رستوران‌ها و کافه‌ها نیز وجود دارد.
به همین دلایل هم هست که پلیس به طور گسترده در همه جای آن حضور داشته و امنیت و آرامش را برقرار می‌کند. بانگلامفو از محله‌های شلوغ شهر است که با نظارت دقیق پلیس آرامش یکنواختی را تجربه می‌کند.

 

بانگلامفو

 

تنگلور

این محله که از نقاط محبوب و مرسوم شهر با زمینه‌های مد و فشن است به خاطر زندگی شبانه منحصر به فردش شهرت داشته و خیابان‌های آن به دلیل حضور پلیس همیشه امن و آرام است. کافه‌های این محله که میزبان مردم بومی و گردشگران است آمادگی بروز تنش را دارند اما به لطف نظارت گسترده مامورین همه چیز در اینجا به آرامی طی می‌شود.

 

تنگلور

 

ریورساید

محله ریورساید بانکوک جایی آرام و کم جمعیت است که در اغلب مواقع خیلی تجمع مردم را به خودش نمی‌بیند. اما به دلیل وجود هتل‌های لوکس و مدرن امنیت 24 ساعته در آن حاکم است. بیشترین شلوغی محله از عصرها شروع می‌شود و تا آخر شب ادامه پیدا می‌کنند. مردم به اینجا می‌آیند تا در مرکز خرید بگردند و در کافه‌ها و رستوران‌های خوش منظرِ رو به آب چیزی بخورند.

 

ریورساید

 

بهترین آرایشگاه‌ها در بانکوک برای بانوان

آری

کمی خارج از مرکز شهر، آری با اجتماع بزرگی از مهاجران و سبک و سیاقی شبیه به روستا، مردم را به سمت خود می‌کشاند. این محله برای افراد جوان و اهل مد زندگی شبانه جذابی ارائه می‌دهد. آری پر از رستوران و کافه برای خوردن و خوش‌گذرانی است و آنقدر امنیت در آن برقرارست که به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید در آن بگردید و از کاوش شبانه لذت ببرید.

 

آری

 

سیلوم

سیلوم قلب تجاری و اقتصادی بانکوک است و خانه‌های آن به طور کلی در طول روز امن و امان هستند. در حالی که این محله تجاری روزها پر از افراد شاغل و پرمشغله است شب‌ها تبدیل به جایی برای گردش و خوش‌گذرانی می‌شود که جوانان و کارمندان خسته به آن می‌روند تا دور هم لحظات پایان روز گرمی را سپری کنند.
کل محله همیشه امن است اما اگر می‌خواهید اوج محافظت از آن را ببینید باید به بازار شبانه پاتپونگ بروید که به واسطه حضور گارد امنیتی همیشه آرام و امن است.

 

سیلوم

 

ساتورن

ساتورن ترکیبی جالب از زندگی لوکس تایلندی و زندگی سنتی ارائه می‌دهد و اگر در مقام مقایسه قرارش دهیم جایی عالی برای گردش، پیک‌نیک و اقامت محسوب می‌شود. رستوران‌های درجه یک و فروشندگان خیابانی ترکیبی عالی از در این محله به وجود می‌آورند که باعث کسب رضایت همه سبک مردمی می‌شود اما اقامتگاه‌ها نسبتا گران‌تر هستند. این منطقه گردشی جذاب که از اهداف گردشی بازدیدکنندگان در بانکوک محسوب می‌شود جوی آرام و بی‌خطر داشته و اوقات آرامشبخشی را به مردم هدیه می‌دهد.

 

ساتورن

 

راهنمای گردش و خرید در بازار چینی‌های بانکوک؛ تایلند

سوخومویت

سوخومویت جاده‌ای طولانی با خیابان‌های کوچک فرعی‌ست که به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش بین گردشگران و مردم بومی به خوبی شناخته شده است. خیابان‌های فرعی لزوما ناامن نیستند اما رعایت موارد امنیتی کاری کاملا عاقلانه است. Sukhumvit Soi 11 از مکان‌های محبوب برای اقامت بین گردشگران است. خیابان‌های بالایی به مراتب امنیت بیشتری دارند اما کمی از مرکز شهر دور هستند.

 

سوخومویت

 

تفریح‌های جذابی که فقط در منطقه‌ی افسانه‌ای بانکوک تجربه می‌کنید

سیام

با وجود بسیاری از مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیگر، امنیت در اطراف سیام بسیار جدی گرفته می‌شود. این محله در طول روز میزبان گردشگران و خریداران است اما با تاریکی هوا تبدیل به جایی برای زندگی شبانه می‌شود که گرچه همانند دیگر مناطق محبوب نیست اما موهبت‌های خودش را دارد. شگفت‌انگیز است که چطور محله‌ای آرام پس تاریکی به جایی پر جنب و جوش تبدیل می‌شود.

 

سیام

 

پراتونام

پراتونام بازاری 24 ساعته است که در تمام طول شبانه روز میزبان مردم و گردشگران است. این ویژگی به طور مثبت باعث می‌شود تا معقوله امنیت در این محله هم جدی گرفته شود و هم به درستی اجرا شود.
تعداد زیاد بازدیدکنندگان در تور تایلند تابستان 98 نیز در اینجا مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا به طور مستمر گارد امنیتی و پلیس از خیابان‌ها مراقبت می‌کنند.

 

پراتونام

مطالب مرتبط