سفر در زمان؛ معرفی جذاب‌ترین هتل‌های تاریخی استانبول

استانبول شبه جزیره‌ای مثلثی شکل، بین اروپا و آسیا قرار دارد و به عنوان مقصدی تاریخی و فرهنگی شناخته می‌شود. تور استانبول با داشتن بازارهای شناخته شده، مناظر زیبا و عجیب و بقایای چندیدن امپراطوری یکی از مقاصد محبوب در لیست اکثر گردشگران است.
عبور از بخش آسیایی به سمت اروپایی و تماشای جاهای تاریخی و معماری‌های به جامانده  تجربه‌ایست که نظیرش را در عمرتان در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد.
در حالی که میراث گذشته برای همه بازدیدکنندگان محترم است با اقامت در هتل‌های تاریخی می‌توان سبک و سیاق زندگی زمان‌های گذشته را از نزدیک لمس کرد.

 

 هتل سیراگان پالاس استانبول

آیا می‌خواهید تعطیلاتی شاهانه را تجربه کنید؟ پس به هتل سیراگان پالاس بروید و در اتاق‌های لوکس کاخ عثمانی که زمانی محل زندگی شاهان بود اقامت کنید. سیراگان آنقدر ویژگی‌های مختلفی دارد که شرح تمامی آن‌ها را در مقاله‌ای جداگانه داده‌ایم. شما در این هتل از منظره زیبای آب، اتاق‌های مجلل، حمام ترکی، چند رستوران با غذاهای متنوع و ارگانیک، پارکینگ و اینترنت رایگان برخوردار هستید.
این‌ها تنها بخش بسیار کوچک از آنچه انتظار شما را می‌کشد هستند. به علاوه موقعیت هتل مناسب بوده و به جاهای دیگری مثل دانشگاه، پارک‌ها ، مراکز خرید و سایر جاذبه‌های مشهور گردشگری دسترسی راحت دارد. پایه قیمت اتاق‌ها برای هر شب از 380 دلار شروع می‌شود.

 

 هتل سیراگان پالاس استانبول

 

آدرس: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 326 46 46

 

آراستا بازار استانبول ؛ جادویی به جای مانده از عثمانی‌ها

فور سیزن هتل بسفور

هرگز از تماشای پنجره فور سیزن در بسفور خسته نخواهید شد. این گوهر معماری آنقدر زیبا، لوکس و پر از امکانات مختلف است که هر کسی در آن اقامت کرده تمام تلاش خودش را کرده تا مدت تعطیلاتش را افزایش دهد.
در داخل این کاخ تاریخی، شما می‌توانید از حمام ترکی، اسپا، مرکز تناسب اندام و رستوران آکوا که مشرف به دریا است لذت ببرید.
به علاوه طیف گسترده‌ای از اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید به حسب شرایط و انتظارات‌تان هر کدام را انتخاب کنید. با اقامت در این هتل جدا از تمامی امکاناتی که در دسترس دارید می‌توانید پای پیاده از جاهای دیدنی و اصلی شهر بازدید کرده و با احساس آزادی کامل منطقه را بگردید. پایه قیمت اتاق‌های این هتل از 414 دلار آغاز می‌شود.

 

فور سیزن هتل بسفور

 

آدرس: No:28 Ç?ra?an Caddesi, 34349 Beşiktaş, Turkey

تلفن: +90 212 381 40 00

 

هتل پلازو دونیزتی استانبول

بعد از دو هتل تاریخی مجلل و گرانقیمت نوبت به هتلی مقرون به صرفه‌تر است. پلازو دونیزتی جایی‌ست که می‌توانید اتاق‌هایی به قیمت 62 دلار برای هر شب را در آن پیدا کنید.
این هتل لوکس با طراحی داخلی چشمگیر به شما امکان اقامتی لاکچری، راحت و دل‌انگیز را می‌دهد. در فاصله تنها چند دقیقه‌ای بازارهای شلوغ و تاریخی و نزدیک به موزه‌ها، جاذبه‌های توریستی و رستوران‌ها، این هتل تمام آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید روزی را در هتل استراحت کنید جایی نروید می‌توانید وقت‌تان را در حمام ترکی بگذرانید، از خدمات اسپا و درمان استفاده کنید و در رستوران با منظره خیره‌ کننده ز خوردن گزینه‌های غذایی خوشمزه لذت ببرید.

 

هتل پلازو دونیزتی استانبول

 

آدرس: Asmalimescit Mah, Meşrutiyet Cd. No:85, 34400 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 249 51 51

 

هتل پرا پالاس استانبول

پرا پالاس استانبول با حفظ تمامیت تاریخ و کلاس خود، کمال آرامش را مهیا می‌کند و شما را به رفاهی عمیق و آسودگی خاطر می‌برد. این هتل نیز تنها در چند قدمی بازارهای معروف، رستوران‌ها و جاذبه‌های توریستی قرار گرفته و موقعیت‌های گردشی متنوعی را در دسترس شما قرار می‌دهد.
به علاوه در این هتل تراس‌هایی رو به شهر هم وجود دارد که افق زیبای استانبول را مقابل چشمان‌تان می‌گسترانند. پایه قیمت اتاق‌ها در این هتل از 175 دلار برای هر شب شروع می‌شود.

 

هتل پرا پالاس استانبول

 

آدرس: Meşrutiyet Caddesi No:52, 34430 Tepebaşı Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 377 40 00

 

پارک آبی جینو؛ انتخاب تابستانی برای گردشگران گرجستان

سوییت‌های تُم‌تُم

این اقامتگاه جذاب با مناظر عالی و امکانات رفاهی، تعطیلاتی به یادماندنی را تقدیم شما می‌کند. اتاق‌های هتل دارای دکوراسیونی مدرن و چشمگیر هستند که آرامش را پس از گردشی خسته کننده در شهری پرهرج و مرج به شما هدیه می‌دهند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات متنوعی بهره‌مند شوید ودر در هوایی دل‌انگیز، در رستوران فضای باز آن از خوردن غذاهای فوق‌العاده خوشمزه لذت ببرید.
به علاوه چشم‌انداز تراس اتاق‌ها نیز زیبا و چشمگیر هستند و شروع روزی دل‌انگیز را تقدیم‌تان می‌کنند. شما می‌توانید در حین استانبول‌گردی از خدمات شاتل نیز استفاده کنید. قیمت اقامت در اینجا به ازای هر شب، 142 دلار است.

 

سوییت‌های تُم‌تُم

 

آدرس: Tomtom, Firuzağa Mah.Boğazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk., 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 292 49 49

مطالب مرتبط