بهترین نقاط خوردن صبحانه در کوتایسی ؛ گرجستان

قبلا کوتایسی را به عنوان مقصدی فوق‌العاده در تور گرجستان و بعد از دیدن تفلیس معرفی کردیم و از دیدنی‌ترین جاهای آن گفتیم. این شهر از لحاظ اداری نقطه‌ای حائز اهمیت است.
همین ویژگی باعث پیشرفت شهر شده و امروزه شاهد استقبال گردشگران برای بازدید از این شهر هستیم. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است که شما را برای آغازی جدید آماده می‌کند. خوشبختانه گرجی‌ها نیز به غذا خیلی اهمیت می‌دهند و برایش احترام زیادی قائلند. در این نقاط کوتایسی می‌توانید روزتان را صبحانه‌ای شگفت‌انگیز و مفصل را نوش جان کرده و روزی فوق‌العاده را آغاز کنید.

 

Hacker-Pschorr

اگر به دنبال صبحانه‌ای مفصل و رنگی با انواع طعم‌های وسوسه‌انگیز هستید سری به Hacker-Pschorr بزنید. این رستوران از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر منوی آشتهاآور صبحانه و برانچ‌اش را ارائه می‌دهد. صبحانه این رستوران شامل خوراکی‌هایی مثل تخم مرغ سرخ شده (یا املت)، بیکن ،گوجه فرنگی سرخ شده، زیتون، نان تست شده، مربا، بشقاب پنیر، گردو با میوه‌های خشک، چای، نان و آب‌میوه تازه فشرده شده می‌شود.
بسته به انتخاب‌های شما قیمت صبحانه بین 8 تا 15 لاری متغیر است. در واقع شما می‌توانید یکی از مقرون به صرفه‌ترین صبحانه‌های مفصل را نوش جان کنید. با این حال ، اگر شما چیزی سبک‌تر می‌خواهید می‌توانید از کرپ موز با شکلات همراه چای سفارش دهید.

 

hacker-pschorr

 

آدرس: 18 Galaktion Tabidze Street, Kutaisi, Imereti, Georgia

تلفن: +995597400300

اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان

restaurant Palaty

شما می‌توانید در این رستوران از سه گزینه صبحانه بین ساعات 9 تا 11 صبح نوش جان کنید. ساده‌ترین آن شامل تخم مرغ، سوسیس، خیار و گوجه فرنگی، نان، کره، زیتون، خامه ترش و قهوه یا چای است که فقط 7 لاری قیمت دارد. با این همه اگر دوست دارید صبحانه‌ای مفصل‌تر بخورید می‌توانید به دو کورس دیگر سر بزنید.
یکی از آن دو کورس شامل تمامی موارد بالا به علاوه مربا ، بیکن و میوه‌های فصلی است. به علاوه شما می‌توانید از کیک‌های خوشمزه هم نوش جان کنید.
غذاها در ظروف سفید و به زیبایی کنار هم چیده و سرو می‌شوند به طوری که رنگ‌های شاد خوراکی‌ها در کنار هم اولِ روزتان را با طراوت می‌کند.

 

restaurant Palaty

 

آدرس: Pushkini Street II, Kutaisi, Imereti, 4600, Georgia

تلفن: +995431243380

 

Tea House Foe-Foe

با این که Tea House Foe-Foe منوی مخصوص صبحانه ندارد، اما هنوز هم می‌توانید وعده‌های غذایی مناسب برای صبحانه پیدا کنید.


هزینه‌های منو در این رستوران

  • نان ، کره و مربا را به مبلغ 5 لاری
  •  املت با بیکن و پنیر 4.50 لاری
  • ذرت ، mchadi با پنیر سولگونی ، کره و تخم مرغ آب‌پز 6 لاری

 به علاوه منو پر از انواع شیرینی‌جات شامل پنکیک، دسر و وافل بلژیکی است. اگر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید در اینجا می‌توانید از میز صبحانه وسوسه‌انگیزتان عکس‌های اینستاگرامی اشتها برانگیزی بیاندازید و دل دوستان را ببرید.

 

Tea House Foe-Foe

 

آدرس: Shota Rustaveli Avenue, Kutaisi, Imereti, Georgia

تلفن: +995577577533

 

Sapere

شما می‌توانید در ساپره از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر از منوی صبحانه‌ای رنگی و جذاب لذت ببرید.

گزینه‌های گسترده‌ زیر در دست رسی شماست:

  • نیمرو با بیکن و یک سالاد سبز به قیمت 9 لاری
  • املت با فیله ماهی آزاد به قیمت 8 لاری
  • املت با سبزیجات 8 لاری

 اگر در کوتایسی هستید تا حسابی خوش بگذرانید حتما از خینکالی این رستوران هم سفارش دهید. برای افرادی هم که به دنبال گزینه‌های غذایی سالم هستند لبنیات محلی، میوه‌های فصلی و شکر نارگیل وجود دارد. این غذاهای خوشمزه در ظروفی جذاب با ظاهری دوست داشتنی سرو می‌شوند که اساسا اشتهای شما را بیش از پیش باز می‌کنند.

 

Sapere

 

آدرس: 18 Galaktion Tabidze Street, Kutaisi, Imereti, Georgia

تلفن: +995577560565

دلایل سفر به کوتایسی پس از دیدن تفلیس

Eto’s

اتوس در اصل برای منوی ناهارش که از ساعت 1 تا 3 بعد از ظهر ارائه داده می‌شود شهرت دارد. اما این رستوران دارای دو منوی کافه و رستوران با طیف متنوعی از انواع غذاها و خوراکی‌هاست. در واقع می‌توانید از دو کورس غذا همراه نوشیدنی گرم فقط به قیمت 10 لاری لذت ببرید.
هر کورس غذایی شامل سوپ و غذای اصلی گوشتی یا سبزیجات می‌شود. در اینجا می‌توانید سوپ ماست (ماتسونی) را با سالاد مرغ، سوپ خامه و قارچ با لوبیا، سوپ گاسپاچوی تند همراه با خیار و سالاد گوجه فرنگی و ذرت، سوپ مرغ با قارچ شور یا سوپ کلم بروکلی همراه با سالاد برنج و سبزیجات را امتحان کنید.
از منوی کافه اما می‌توانید گزینه‌های مناسبی از انواع کیک‌ها با چای یا قهوه برای صبحانه پیدا کرده و نوش جان کنید.

 

Eto

 

آدرس: N2, David Agmashenebeli Ave, Kutaisi, Georgia

تلفن: +995 574 60 86 00

مطالب مرتبط