گرجستان ؛ غذاهای آدجارا در بهترین رستوران‌های باتومی

آدجارا منطقه غربی گرجستان به خاطر داشتن مقاصد متعدد تابستانی محبوبیت زیادی دارد که باتومی در بین آن‌ها شناخته شده‌تر، محبوب‌تر و توسعه یافته‌تر است. بنابراین صحنه غذاخوری شهر، گزینه‌های بیشتری نسبت به دیگر مقاصد منطقه ارائه می‌دهد.
یکی از وسواس‌های فکری اغلب توریست‌ها در سفر انتخاب رستوران‌هایی تمیز و خوب برای لذت بردن از غذایی معتبر است. داشتن فضایی جذاب، کارکنان خوش اخلاق و منوی قابل توجه از پارامترهایی هستند که بر انتخاب‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارند.
ما در این مقاله شما را برای پیدا کردن رستوران‌های برتر باتومی راهنمایی می‌کنیم.

 

لاگونا

منطقه آدجارا میزبان یکی از انواع شناخته شده خاچاپوری یا همان پای پنیر پیتزا مانند است. آدجارولی خاچاپوری از لحاظ ظاهری با پیتزاهای معمولی متفاوت است.
شما می‌توانید خاچاپوری آدجارایی را در همه جای شهر پیدا کرده و نوش جان کنید اما در لاگونا شما می‌توانید از خوردن بهترین خاچاپوری لذت ببرید. لاگونا با بهترین دستورالعمل و تکنیک پخت خاچاپوری آدجارایی آن‌ها را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ سرو می‌کند.
به علاوه در این رستوران خاچاپوری‌ها با خمیر کم‌تر و پنیر بیشتر درست می‌شوند و به ظاهر کم‌تر چاق کننده می‌آیند.

 

لاگونا

 

آدرس: 18 Zurab Gorgiladze Street, Batumi, Adjara, Georgia

تلفن: +995422225212

سفر به گرجستان؛ گردش میان میدان پیازا در شهر باتومی

رترو

رترو یکی دیگر از رستوران‌های برجسته باتومی برای خوردن خوشمزه‌ترین آدجارولی خاچاپوری است. رترو نیز این غذای محبوب و شناخته شده را در اندازه‌های مختلفی سرو می‌کند و با این که دستورالعمل آن ساده به نظر می‌رسد اما در حقیقت غذای سنگینی محسوب می‌شود.
بنابراین اگر عادت به خوردن چنین غذاهایی ندارید احتمالا اندازه کوچک آن برای دو نفر کافی باشد.
منوی رستوران شامل غذاهای خوشمزه دیگری هم می‌شود که می‌توانید هر چه خواستید از بین آن‌ها هم سفارش دهید.

 

رترو

 

آدرس: 54/62 Zurab Gorgiladze Street, Batumi, Adjara, 6010, Georgia

تلفن: +995579511722

در سفر به باتومی از دیدن موزه‌های آن غافل نشوید

گریل تاون

گریل تاون یکی از گران‌ترین رستوران‌های باتومی‌ست که همانطور از نامش پیداست بر روی غذاهای کبابی تمرکز دارد. در حالی که رستوران دارای فضایی شیک و جذاب است منو نیز به همان اندازه قابل توجه و وسوسه‌انگیز است.
گزینه‌های درج شده در منو شامل غذاهای گرجی، اروپایی و ایتالیایی مثل ماکارونی و پیتزا می‌شود.
بنابراین شما می‌توانید در کنار غذاهای گرجستانی از گزینه‌های غربی هم سفارش بدهید. مخصوصا برای کسانی که از خوردن غذاهای گرجی خسته شده‌اند و به دنبال تنوع هستند غذاهای منو می‌تواند به شدت جذاب باشد. اگر دوست دارید در جمعی صمیمی از خوردن شامی لذیذ در رستورانی شیک لذت ببرید باید گریل تاون را مد نظر داشته باشید.

 

گریل تاون

 

آدرس: 24 Rustaveli Avenue, Batumi, Adjara, Georgia

تلفن: +995574007764

 

Heart of Batumi

رستوران قلب باتومی یکی از غذاخوری‌های بسیار جذاب شهر است که با ارائه غذاهای سنتی و تلفیق آن‌ها با ظرافت‌های مدرن و بین‌المللی تجربه فرهنگی شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد.
مهمان این رستوران بودن احساسی شبیه به بودن بین خانواده را در شما تداعی می‌کند. به علاوه منو با غذاهای برجسته باتومی و منطقه آدجارا پر شده است. با توجه به غذاهای لذیذی که در این رستوران سرو می‌شوند منو در حد متوسط و قابل قبولی به نظر می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید غذایی خوب بخورید و آنچنان هم هزینه نکنید قلب باتومی انتخابی شایسته است.

 

Heart of Batumi

 

آدرس: 11 ул.Генерала Мазниашвили, Batumi, Adjara, 6010, Georgia

تلفن: +995568940515

 

Ukrainochka

Ukrainochka یکی از رستوران‌های مرسوم و محبوب بین مردم محلی است که غذاهای خوشمزه‌اش را در محیطی دنج و دوست داشتنی و قیمتی منصفانه ارائه می‌دهد.
منوی رستوران عمدتاً شامل غذاهای اوکراینی، اسلاویایی و گرجستانی می‌شود و امکان انتخاب‌عالی از بین غذاهای گوشتی و ماهی در دسترس قرار دارد. شما در این رستوران می‌توانید از غذای مشهور اوکراینی که در سراسر دنیا شناخته شده است به اسم برش (Borscht) و یا دامپلینگ‌های شگفت‌انگیز نوش جان کنید. در واقع برای انتخاب‌هایی متنوع‌تر رفتن به این رستوران را توصیه می‌کنیم.

 

Ukrainochka

 

آدرس: Batumi, Adjara, Georgia

تلفن: +995593330234

باتومی مال، از خرید تا تفریح در مرکز تجاری مدرن گرجستان

کافه و رستوران Clouds

اگر مایلید از شامی شگفت‌انگیز در رستورانی شیک لذت ببرید به کافه و رستوران کلودز در هتل رادیسون باتومی بروید. انتخاب وعده‌های غذایی اینجا بسیار گسترده و متمرکز منو نیز بر غذاهای اروپایی است. خوردن غذاهای بسیار خوشمزه در نمایی نفسگیر از باتومی چیزیست که این رستوران را برای همیشه در حافظه شما جاودانه می‌کند. توجه دارید که این رستوران بخشی از هتل بوده و قیمت‌ها نیز به طبع درخور شامی مجلل در هتل هستند.

 

کافه و رستوران Clouds

 

آدرس: 1 Ninoshvili Street, Batumi, Adjara, 6000, Georgia

تلفن: +995422255555

 

رستوران روسقفی اسپکتروم

اگر به دنبال خوردن غذا در منظره‌ای رویایی هستید بهترین گزینه برای شما رستوران اسپکتروم است. این رستوران هر دو غذاهای محلی و اروپایی را با انتخاب‌هایی از بین نوشیدنی‌ها ارائه می‌دهد. این رستوران برای گذراندن شبی دوستانه و ویژه انتخابی عالی‌ست.

 

رستوران روسقفی اسپکتروم

 

آدرس: Tavdadebuli Lane, Batumi, Adjara, Georgia

تلفن: +995591055422

مطالب مرتبط