معرفی بهترین صبحانه‌ها در قسمت آسیایی استانبول  

تور استانبول بیشتر از هر چیز به خاطر آنکه دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل کرده است، توجه مردم جهان را به خود جلب می‌کند. در هر دو سوی استانبول، این شهر میزبان مناظر زیبا، اماکن تاریخی و مکان‌های گردشگری فراوانی است که بیشتر آن‌ها بناها و آثاری هستند که به خاطر موقعیت جغرافیایی و اهمیت ترانزیتی منطقه ساخته شده و به یادگار مانده‌اند.

برای آنکه بتوانید یک روز گردشگری عالی را در شهر استانبول تجربه کنید، لازم است روز خود را با یک صبحانه تمام عیار آغاز کنید. در این نوشته، بهترین مکان‌ها برای نوش جان کردن وعده صبحانه در سمت آسیایی استانبول را معرفی می‌کنیم. کافه‌ها و رستوران‌هایی که به شما امکان می‌دهند در حالی که منظره دیدنی شهر را تماشا می‌کنید، یک صبحانه تازه با قهوه یا چای ترکی نوش جان کنید.

 

کافه رستوران agaci ceviz در محله کادیکوی

این کافه رستوران که در یکی از بهترین محله‌های استانبول یعنی کادیکوی واقع شده، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید با خوردن یک صبحانه کامل، روز خود را آغاز کنید.

 

کافه رستوران agaci ceviz در محله کادیکوی

 

البته از آن‌جایی که آوازه کادیکوی به گوش گردشگران زیادی از سراسر جهان رسیده است، باید خودتان را برای یک مکان نسبتا شلوغ آماده کنید. اگر می‌خواهید از ازدحام جمعیت فرار کنید، بهتر است یکی از روزهای میانی هفته را انتخاب کنید و یا در ساعت‌های اولیه صبح به این‌جا سر بزنید.

البته اطمینان خاطر داشته باشید که شلوغ بودن کافه، هیچ تاثیری بر کیفیت ارائه سرویس ندارد و صبحانه دل‌پذیر شما در بهترین شرایط ممکن سرو خواهد شد. جالب است بدانید که این کافه، یکی از معدود مکان‌هایی است که برای مدت زیادی توانسته جایگاه خود را در میان بهترین کافه‌های گردشگری استانبول حفظ کند.

 

کافه Sut Yumurta Recel در محله کادیکوی

برای مزه کردن طعم واقعی صبحانه ترکی حتما باید به این کافه سری بزنید. البته احتمالا برای پیدا کردن این کافه دنج کمی با مشکل مواجه شوید اما کافی است از نقشه گوگل کمک بگیرید تا شما را مستقیم به مقصد برساند. این کافه پر طرفدار تنها ده دقیقه پیاده روی از ایستگاه قایق کادیکوی فاصله دارد.

 

کافه Sut Yumurta Recel در محله کادیکوی

 

پیش از رفتن به این کافه باید بدانید که یکی از گران‌ترین صبحانه‌های استانبول در انتظار شماست اما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که یک صبحانه اصیل و کامل ترکی نوش جان خواهید کرد. صبحانه‌ای که از تازه‌ترین مواد اولیه و سبزیجات تهیه می‌شود و شما می‌توانید طعم شگفت انگیز انواع پنیرها، تخم مرغ ترکی، نان تست فرانسوی و هر آنچه برای یک صبحانه کامل مورد نیاز است را حس کنید.

یکی از جالب‌ترین نکته‌های کافه این است که بدون پرداخت هزینه اضافی، یک بار دیگر هم می‌توانید بشقاب خود را پر کنید. به خاطر داشته باشید که حتما میوه‌های تازه این کافه را هم امتحان کنید.

 

داستان محله کادیکوی قلب بخش آسیایی استانبول

 

کافه رستوران cinaralti Tarihi در محله cengelkoy

این کافه رستوران تاریخی یکی از بهترین مکان‌ها برای صبحانه است؛ به خصوص اگر به تاریخ و فرهنگ استانبول علاقمند باشید. پیش از هر چیز خوب است بدانید که در این‌جا می‌توانید صبحانه خود را در نزدیکی بسفور زیبا نوش جان کنید.

 

cinaralti Tarihi

 

و نکته جذاب‌تر اینکه به راحتی می‌توانید از فضای این مجموعه تاریخی استفاده کنید بدون آنکه مجبور باشید از منوی کافه رستوران صبحانه سفارش بدهید. شما به آسانی می‌توانید از نانوایی که در نزدیکی این محل قرار دارد، نان گرم یا شیرینی‌های گرم و تازه بخرید و یا از سوپر مارکت‌ها پنیر و هرچیز دیگری که برای صبحانه میل دارید را تهیه کنید و با خود همراه ببرید.

 

آراستا بازار استانبول ؛ جادویی به جای مانده از عثمانی‌ها

 

رستوران زنجیره‌ای gurme namli شعبه کادی بوستان

این رستوران شعبه‌های زیادی در سراسر استانبول دارد اما شعبه‌ای که در منطقه کادی بوستان در سمت آسیایی شهر واقع شده، یکی از چشم‌نوازترین نماهای شهر را به شما نشان خواهد داد.

 

gurme

 

منوی صبحانه این رستوران آنقدر متنوع است که احتمالا برای انتخاب غذای مورد نظرتان باید از پیش‌خدمت‌ها کمک بگیرید؛ از صبحانه کاملا سنتی، تا املت ایتالیایی و بشقاب بیکن و البته انواع نوشیدنی‌های تهیه شده از میوه‌های طبیعی و بهترین برندهای چای و قهوه جهان.

شعار این رستوران «بهترین کیفیت، بهترین طعم» است پس اگر حساسیت‌های غذایی خاصی دارید یا با فرزندان و سالمندان سفر می‌کنید، با اطمینان کامل از بهداشت و رعایت استانداردها در این رستوران، صبحانه خود را نوش جان کنید.

 

رستوران بوفه باز Lacivert در محله بیکوز

اگر حسابی خوش خوراک هستید و ترجیح می‌دهید در رستوران‌های بوفه باز صبحانه بخورید، Lacivert یک انتخاب خوب در قسمت آسیایی استانبول است. یک فضای افسانه‌ای و رمانتیک که با یک بار امتحان کردن، احتمالا مشتری همیشگی آن خواهید شد.

 

Lacivert

 

به خاطر داشته باشید که سرو صبحانه در این رستوران احتمالا گران‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید اما در عوض به تنوع فراوانی دسترسی خواهید داشت.
بیشتر از آنکه از کیفیت صبحانه هیجان‌زده شوید، عاشق منظره زیبای مقابل خود خواهید شد. مطمئن باشید که منظره زیبای دریا و طبیعت آرام و نمای شگفت‌انگیز پل‌ دوم بسفور حسابی اشتهای‌تان را باز خواهد کرد.

در بوفه این رستوران می‌توانید انتخاب‌های فراوانی داشته باشید. انواع مرباهای سنتی، انواع پنیرها، ژامبون و بیکن، املت و نیمرو، تازه‌تین سبزیجات و میوه‌ها در بوفه این رستوران در دسترس شما هستند. نوشیدنی‌های بی‌نظیر و رنگارنگ سرد و گرم را هم به خوشمزه‌های این رستوران اضافه کنید.

مطالب مرتبط