هتل سوماهان بر حاشیه ساحل بسفور در استانبول

هتل سوماهان Sumahan on the Water که در حاشیه ساحل بسفور و در سمت آسیایی استانبول واقع شده به مهمانان رفاه کامل همراه با برخی از بهترین مناظر دیدنی بسفور را هدیه می‌کند.
این هتل که در ساختمانی تاریخی و مربوط به دوره عثمانی واقع شده به زیباترین حالت ممکن تفلیق تاریخ و استانبول مدرنیته را به تصویر می‌کشد. در تور استانبول شما با رفتن و اقامت در این هتل نه تنها لذت اقامت در جایی تاریخی اما مدرن را می‌چشید بلکه می‌توانید در رستوران آن Tapasuma از خوردن هر دو غذاهای کلاسیک ترکی و غذاهای مدرن لذت ببرید.
استانبول شهری با اهمیت تاریخی زیاد است که دو قاره اروپا و آسیا را به هم رسانده است. این شهر که نقطه تلاقی دو قاره محسوب می‌شود از دوره‌های مختلف تاریخ اثرات و سازه‌های مختلفی را به یادگار در خود حفظ کرده است.

 

sumahan01

 

ساختمان‌های تاریخی دیدنی در افق شهر همراه با حاشیه ساحلی زیبا و چشمگیر بسفور و همچنین نمای دو سمت اروپایی و آسیایی استانبول مناظری به شدت زیبا و خیره‌کننده را پدید آورده است.
Sumahan on the Water هتلی‌ست که موقعیت جغرافیایی و تاریخی شهر را به صورتی خیلی ملموس برای مهمانان تداعی می‌کند. این در حالی‌ست که شما یک انزوای دلچسب از شلوغی شهر را در این هتل تجربه خواهید کرد.

 

sumahan02


از هر اتاق هتل که نگاه بیاندازید می‌توانید به طور مستقیم منظره بسفور و دریای مرمره، گنبدهای دوقلوی مسجد آبی، ایاصوفیه، و همچنین پل بسفور را تماشا کنید که از دور دست خودنمایی می‌کنند. در حالی که کشتی‌های تفریحی و قایق‌های مسافربری از بسفور عبور می‌کنند و بر زیبایی آن می‌افزایند شما می‌توانید روی تخت بزرگ و مجلل خود لم بدهید و از تماشای منظره بیرون لذت ببرید.
به علاوه پنجره‌های دو جداره نیز آرامش شما را از صدای بیرون و کشتی‌ها حفظ می‌کنند. با وجود دوربین‌های قوی شما می‌توانید مناظر دوردست و نقاط تاریخی شهر را رصد کرده و و به تماشای آن‌ها بپردازید. از این نقطه شما می‌توانید لمس نزدیکی از دوره باستان و زندگی مدرنیته استانبول داشته باشید.


تاریخچه

به جز مناظر زیبا و دیدنی سوماهان بهشتی از آرامش و استراحت را عرضه می‌کند که به سختی بتوان در شلوغی‌های شهر آن را پیدا کرد. دوری از شلوغی شهر و حاشیه کنار رودخانه این موقعیت را در تور استانبول تابستان 98 به شما می‌دهد که در فضای آزاد و رو به آب‌های آبی لم بدهید و به استراحت بپردازید و یا به اتاق‌تان بروید و روی تراس بنشینید و از تماشای مناظر روبرو لذت ببرید. به علاوه تجربه حمام سنتی و ماساژ را نیز نباید در حمام مجلل این هتل از دست بدهید.

 

sumahan03


هتل در منطقه جنگلکوی واقع شده که به لطف خانه‌های سنتی چوبی، رستوران‌های ساحلی غذای دریایی و باغات چای هنو حس تاریخی و فرهنگی خود را حفظ کرده است. شما می‌توانید در امتداد بسفور قدم بزنید و از تماشای چشم‌انداز زندگی سنتی مردم که هنوز بارقه‌هایی از دوره عثمانی را دارند لذت ببرید.
به دور از شلوغی ترافیک و صدای ماشین‌ها، استانبول از این زاویه چهره‌ای دیگر دارد.

 

sumahan04\


سوماهان در دوره عثمانی کارخانه ساخت نوشیدنی بود اما امروزه با بازسازی‌های گسترده و استفاده از شومینه‌های زیبا و لوکس، لوازم جذاب و دوست داشتنی، رنگ‌های روشن و چراغ‌های زرد به اقامتگاهی چشمگیر و مجلل برای اقامت تبدیل شده به طوری که زوج‌های جوان عاشق اقامت در آن هستند.
قایق خصوصی هتل نیز میهمانان هتل را به مرکز استانبول می‌برد و برمی‌گرداند و از مقابل جاهای دیدنی مثل کاخ دلماباغچه و سایر نقاط دیدنی امتداد ساحل عبور می‌کند.

 

راهنمای گردش و تفریح در گالاتا؛ استانبول

تاپاسوما

رستوران کنار هتل منویی تلفیقی از غذاهای سنتی و کلاسیک تا گزینه‌های مدرن، انواع مزه‌ها و غذاهای قرن 21امی را ارائه می‌دهد. در عین حال که غذاهای خلافانه و نوآورانه در کنار مزه‌های ترکی نظرات را جلب می‌کند گزینه‌های دیگری مثل سوشی ژاپنی و تاپاس اسپانیایی هم خودنمایی می‌کنند.
علاقه‌مندان به غذاهای دریایی می‌توانند از لذیذترین غذاهای دریایی که از صید روزانه محلی تهیه می‌شوند هم استفاده کنند. کورس غذاهای اصلی نیز شامل کباب ترکی سنتی (کباب گوشت چرخ شده با آویشن) می‌شود. به علاوه شما می‌توانید از گزینه‌های غذایی ایتالیایی و یونانی لذت ببرید و تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای مدیترانه‌ای را کسب کنید.

 

sumahan06


امکانات هتل شامل:

• تراس و باغ
• سالن بدن‌سازی
• ماساژ کامل بدن
• ماساژ دست
• ماساژ پا
• ماساژ سر و گردن
• اسپا و خدمات درمانی
• اتاق بخار و حمام ترکی
• پارکینگ
• سرویس شاتل
• صندوق امانات
• فکس
• سرویس لباس‌شویی و خشک‌شویی
• اتو بخار
• اجاره ماشین

 

sumahan07


آدرس: Çengelköy Mh., Kuleli Cd No:43, 34684 İstanbul, Turkey
تلفن: +90 216 422 80 00

مطالب مرتبط