اقامتگاه‌های آرامش‌بخش یوگا در آسیا

گاهی وقت‌ها بر اثر فشارهای زندگی ماشینی و یا کار بیش از حد طوری احساس فرسودگی می‌کنیم که ممکن از بعد از بازگشت از سفر هنوز دلمان بخواهد به سفر دیگری برویم.
اگرچه رفتن به تعطیلات سخت نیست اما همیشه هم به این معنی نیست که بخورید و بخوابید و به خرید بروید. شما می‌توانید به سفری بروید که در آن احساس سلامت روحی، ذهنی و برگشتن روحیه را تجربه کنید. به عبارتی نیاز به انزوایی آرام و راحت دارید که خوشبختانه جنوب شرق آسیا موارد زیادی از این اقامتگاه‌ها وجود دارد که بهترین‌شان را معرفی کرده‌ایم.

 

سریلانکا، Barberyn Reef Ayurveda Resort

در این اقامتگاه می‌توانید سموم بدن را به در کنید و از کلاس‌های هاتا یوگا روزانه با درمان‌های سنتی آئورودیک مانند داروهای گیاهی، طب سوزنی و ماساژ ترکیب بهره ببرید. شما در این اقامتگاه آرام و لوکس می‌توانید بدن‌تان را سم‌زدایی کنید و از کلاس‌های یوگا و خدمات اسپا بهره‌مند شوید. روی شن‌های طلایی ساحل قدم بزنید و گاه گاه به شهر نزدیکی آن گاله بروید و از فرهنگ بومی و محلی دیدن کنید.

 

سریلانکا، Barberyn Reef Ayurveda Resort

 

آدرس: Beruwala, Sri Lanka

تلفن: +94 34 22 76036

 

بالی، Surf Goddess Retreats

همانطور که از نام این اقامتگاه برمی‌آید اینجا فقط برای خانم‌هاست که برنامه سلامتی هفتگی شامل دوره‌های گشت و گذار روزانه، جلسات یوگا، درمان آبگرم نامحدود، غذاهای ارگانیک و اقامت در یک پناهگاه لوکس در منطقه شگفت‌انگیز سمینیاک می‌شود. به علاوه شما می‌توانید از امکانات دیگری همچون دسترسی به مرکز تناسب اندام، عکس‌برداری دجیتالی از روی موج‌های دریا، آشپزی، سفرهای روزانه و خیلی چیزهای بیشتر هم استفاده کنید. با تور بالی می‌توانید به این اقامتگاه بروید و تعطیلاتی سالم و مفید را سپری کنید. 

 

بالی،  Surf Goddess Retreats

 

آدرس: Seminyak, Bali, Indonesia

تلفن: +61 8 9467 9887

 

فیلیپین، The Farm

این اقامتگاه شگفت‌انگیز و روح‌نواز در دل طبیعت ناب و در میان جنگل‌های بارانی باتانگاس فیلیپین واقع شده است. در این اقامتگاه لوکس و فوق‌العاده همه چیز از سم‌زدایی گرفته با بر طرف کردن استرس، مدیریت وزن، و بازیابی ورزشی همه جور درمانی ارائه داده می‌شود. هر کدام از این برنامه‌ها زیر نظر پزشک متخصص همراه با برنامه‌های دیگری مثل اقامت در ویلای لوکس، دسترسی به منوی وگان و غذاهای خام گیاه‌خواری، درمان‌های شفادهنده مانند سم زدایی بدن و ماساژ تایلندی ارائه داده می‌شود.

 

فیلیپین، The Farm

 

آدرس: 119 Barangay Tipakan, 4217 Lipa City, Batangas, Philippines

تلفن: +632 884 8074

 

تایلند، The Sanctuary

با تمرینات روزانه یوگا و پیلاتس، جلسات مراقبه شبانه، درمان‌های آبگرم، درمان‌های شفابخش و کارگاه‌های آموزشی، Sanctuary به کل اقامتگاهی درمانی‌ست که در ساحل خیره‌کننده کو فنگان واقع شده است و تنها راه دسترسی هم قایق‌سواری است. سعی کنید در کلاس‌های روزانه شرکت کنید. حجم این کلاس‌ها و رشته‌هایی که در آن شرکت می‌کنید کاملا بستگی به شما دارد. برای کسانی که به دنبال چیزهای بیشتری در تور تایلند هستند در این اقامتگاه دوره‌های مربی‌گری یوگا نیز برگزار می‌شود.

 

تایلند، The Sanctuary

 

آدرس: Koh Phangan, Thailand

تلفن: +66 012 713 614

 

بالی، Fivelements

Fivelements یا عناصر پنجگانه اقامتگاهی 5 ستاره است که در حاشیه ساحل رودخانه آئونگ تنها در چند کیلومتری خارج اوبود واقع شده است. تمرکز این اقامتگاه بر درمان‌های باستانی بالیایی مانند ماساژ و پاکسازی چاکرا، هنرهای مقدسی مانند یوگا، مدیتیشن و درمان جسمانی و تغذیه سالم با غذاهای خام گیاه‌خواری است.
کلاس‌های یوگا در ساختار عظیم بامبو و دور باز برگزار می‌شود. بعد از کلاس شما می‌توانید در باغ‌ها قدم بزنید و یا در یکی از استخرهای آبگرم درمان شوید و یا به سوییت خصوصی لب رودخانه خود بروید و به صدای باد و طبیعت گوش فرا دهید. نوایی که به نظر رویا می‌رسد.

 

بالی، Fivelements

 

آدرس: Mambal, Bali, Indonesia

تلفن: +62 361 469 260

سفرهای هیجان انگیز برای تغییر زندگی

تایلند، Samahita Retreat

این مجتمع مسکونی ساحلی آرامش‌بخش، کلاس‌های یوگا، درمان، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های آموزش معلمان را ارائه می‌دهد. با این همه اصلا لازم نیست شما یک یوگی باشید تا به این اقامتگاه بپیوندید زیرا در اینجا کلاس‌های مختلفی برای مبتدی‌ها، علاقه‌مندان و همچنین حرفه‌ها وجود دارد. برنامه‌ها مستقیما مربوط به نیازهای شما می‌شود. همچنین شما می‌توانید کلاس‌هایتان را در کنار با کلاس‌های پخت و پز سالم، مراقبه، ریکی، درمان‌های آبگرم سالم و گشت و گذار در معابد بودایی نزدیکی خود ترکیب کنید.

 

samahita

 

آدرس: Koh Samui, Thailand

تلفن: +66 77 920 090

 

ویتنام، Fusion Maia

این اقامتگاه شگفت‌انگیز تنها در چند قدمی دریای چین جنوبی در دا نانگ واقع شده است. در اینجا شما می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید از ویژگی آبگرمی مجلل و فعالیت‌های روزانه مانند تمرینات صبحگاهی، کلاس‌های یوگا، جلسات مدیتیشن، پیاده‌روی ساحل و مشاوره سلامتی استفاده کنید. به علاوه برای علاقه‌مندان درمان‌های گیاه‌خواری به سبک وگان برنامه‌هایی مجزا همراه با سه وعده غذای سالم گیاهی در نظر گرفته شده است.

 

ویتنام، Fusion Maia

 

آدرس: Da Nang, Vietnam

تلفن: +84 236 3967 999

مطالب مرتبط